Τα φώτα του Χόλυγουντ θα στραφούν φέτος για λίγο στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, για την ακρίβεια όσο κρατάει η εκπομπή «Mansions & Millionaires» του αμερικανικού NBC.
Η lifestyle εκπομπή, που παρουσιάζει ο ηθοποιός Michael Corbett, ήρθε στη Βόρεια Ελλάδα με επταμελές συνεργείο για να προετοιμάσει το ειδικό αφιέρωμα, το οποίο γίνεται δύο φορές τον χρόνο και αφορά εξωτικούς προορισμούς. Το πρόγραμμα παρακολουθούν 2.400.000 θεατές και ανήκει στην εταιρεία παραγωγών Warner Bros
Σκοπός της ημίωρης εκπομπής είναι να δώσει έμφαση στις επιλογές των επισκεπτών για πολυτελείς διακοπές στη Χαλκιδική, αλλά και στο ιστορικό ενδιαφέρον που παρουσιάζει μια επίσκεψη σττη Θεσσαλονίκη και στη Βεργίνα. Τα ακριβά θέρετρα της Χαλκιδικής, το ιστορικό κέντρο και τα κάστρα της Θεσσαλονίκης, καθώς και το μουσείο Βασιλικών Τάφων της Βεργίνας είναι τα μέρη στα οποία επικεντρώνεται η εκπομπή. Από την οποία κάνουν "περάσματα" με συνεντεύξεις τους οι ομογενείς σταρ Τζέινιφερ Ανιστον, Ζακ Γαλιφιανάκης και Νία Βαρντάλος. Για την πραγματοποίηση της εκπομπής συνεργάστηκαν η πρόξενος της Ελλάδας στο Λος Αντζελες, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ), η Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. Πολλοί ήταν οι συμμετέχοντες και από τις τρεις περιοχές της Μακεδονίας που φιλοξένησαν την παραγωγή και ανέλαβαν να τους μυήσουν στα γαστρονομικά μυστικά της.
Το συνεργείο υποδέχτηκαν ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού και δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο αναπληρωτής πρόεδρος του οργανισμού και αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Απόστολος Τζιτζικώστας, ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας Κωνσταντίνος Καραπαναγιωτίδης και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος. «Στην προσπάθεια που κάνουμε από τη πλευρά του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Οργανισμού Τουρισμού για την ανάδειξη της τουριστικής ταυτότητας της πόλης και την προσέλκυση επισκεπτών, τόσο με απευθείας αεροπορικές συνδέσεις όσο και με το άνοιγμα της αγοράς κρουαζιέρας, η προβολή μέσω εκπομπών και τηλεοπτικών σταθμών όπως αυτή, είναι εξαιρετικά σημαντική για την επίτευξη των στόχων μας» δήλωσε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης.
Η εμπειρία που έζησαν οι συντελεστές της εκπομπής φαίνεται ότι θα τους μείνει αξέχαστη, όπως μετέφεραν σε στελέχη του ΟΤΘ, αλλά και απροσδόκητη, καθώς για τους περισσότερους Αμερικανούς ο βασικός πόλος έλξης είναι τα πολυδιαφημισμένα νησιά των Κυκλάδων, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, αλλά και η Αθήνα.
Πηγή: sdtv.gr
Σκοπός της ημίωρης εκπομπής είναι να δώσει έμφαση στις επιλογές των επισκεπτών για πολυτελείς διακοπές στη Χαλκιδική, αλλά και στο ιστορικό ενδιαφέρον που παρουσιάζει μια επίσκεψη σττη Θεσσαλονίκη και στη Βεργίνα. Τα ακριβά θέρετρα της Χαλκιδικής, το ιστορικό κέντρο και τα κάστρα της Θεσσαλονίκης, καθώς και το μουσείο Βασιλικών Τάφων της Βεργίνας είναι τα μέρη στα οποία επικεντρώνεται η εκπομπή. Από την οποία κάνουν "περάσματα" με συνεντεύξεις τους οι ομογενείς σταρ Τζέινιφερ Ανιστον, Ζακ Γαλιφιανάκης και Νία Βαρντάλος. Για την πραγματοποίηση της εκπομπής συνεργάστηκαν η πρόξενος της Ελλάδας στο Λος Αντζελες, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ), η Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. Πολλοί ήταν οι συμμετέχοντες και από τις τρεις περιοχές της Μακεδονίας που φιλοξένησαν την παραγωγή και ανέλαβαν να τους μυήσουν στα γαστρονομικά μυστικά της.
Το συνεργείο υποδέχτηκαν ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού και δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο αναπληρωτής πρόεδρος του οργανισμού και αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Απόστολος Τζιτζικώστας, ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας Κωνσταντίνος Καραπαναγιωτίδης και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος. «Στην προσπάθεια που κάνουμε από τη πλευρά του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Οργανισμού Τουρισμού για την ανάδειξη της τουριστικής ταυτότητας της πόλης και την προσέλκυση επισκεπτών, τόσο με απευθείας αεροπορικές συνδέσεις όσο και με το άνοιγμα της αγοράς κρουαζιέρας, η προβολή μέσω εκπομπών και τηλεοπτικών σταθμών όπως αυτή, είναι εξαιρετικά σημαντική για την επίτευξη των στόχων μας» δήλωσε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης.
Η εμπειρία που έζησαν οι συντελεστές της εκπομπής φαίνεται ότι θα τους μείνει αξέχαστη, όπως μετέφεραν σε στελέχη του ΟΤΘ, αλλά και απροσδόκητη, καθώς για τους περισσότερους Αμερικανούς ο βασικός πόλος έλξης είναι τα πολυδιαφημισμένα νησιά των Κυκλάδων, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, αλλά και η Αθήνα.
Πηγή: sdtv.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου