Πρώτο στην λίστα λοιπόν των καθυστερήσεων έρχεται το Διεθνές Αεροδρόμιο της Κινεζικής πρωτεύουσας, το Beijing Capital με μόλις το 18,3% των πτήσεων να αναχωρούν στην ώρα τους. Μάλιστα το 42% των πτήσεων με αφετηρία το Πεκίνο αναχωρούν με καθυστέρηση που ξεπερνάει τα 45 λεπτά. Καλό θα ήταν λοιπόν να βρίσκετε πτήσεις με αρκετό χρόνο στην ανταπόκρισή τους ώστε να μην ταξιδεύετε με άγχος.
Στην δεύτερη χειρότερη θέση βρίσκεται ένα ακόμα δημοφιλές αεροδρόμιο της Κίνας, το Shanghai Honggiao Internation Airport με μόλις το 24% των πτήσεων του Ιουνίου να αναχωρεί στην ώρα του. Συγκριτικά το πρώτο εξάμηνο του έτους ο αριθμός αυτός έφθανε το 38,9%. Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα μεγάλα αεροδρόμια της Κίνας όπως της Guangzhou, της Kunming, της Nanjing και της Chengdu κανένα δεν κατάφερε να πετύχει ποσοστό πάνω από το 50% στην ακρίβεια των πτήσεων. Αν αναρωτιέστε αν αυτή η αιτία είναι το αποτέλεσμα της κακής οργάνωσης των Κινέζων είναι όχι (ή τουλάχιστον όχι αποκλειστικά). Η αιτία λοιπόν είναι πως περίπου το 80% του κινεζικού εναέριου χώρου είναι δεσμευμένο για στρατιωτική χρήση καθιστώντας σχεδόν ακατόρθωτο το έργο του ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας σε συνδυασμό πάντα με τον τεράστιο όγκο πτήσεων που έχουν πλέον να διαχειριστούν.
Παραμένοντας στην Ασία αλλά στον αντίποδα αυτή την φόρα έχουμε το Διεθνές Αεροδρόμιο της Οσάκα και του Τόκυο (Haneda) με το 95,88% και 95% των πτήσεων αντίστοιχα να αναχωρούν στην ώρα τους καθιστώντας τους Ιάπωνες νικητές.
Στις υπόλοιπες γειτονιές του πλανήτη τα αεροδρόμια της Βόρειας Αμερικής πετυχαίνουν ιδιαίτερα καλά ποσοστά με το αεροδρόμιο της Hononulu να φθάνει το 86,29%, το Vancouver το 86,18% και του Salt Lake City το 85,55%.
Στην Ευρώπη νικητές στην ακρίβεια των πτήσεων ανακηρύσσονται το Άμστερνταμ με 83,52%, το Μόναχο με 83,35% και η Βιέννη με 82,15%.
Στην μάχη τώρα των αεροπορικών εταιρειών με τον χρόνο οι South African, Gulf Air, ANA, Japan Airlines, Finnair και Tyrolean Airways καταλαμβάνουν τις κορυφαίες θέσεις της λίστας μεταφέροντας τους επιβάτες τους με ακρίβεια στον χρόνο τους που ξεπερνάει το 90% των πτήσεων. Σε ό,τι αφορά τις ευρωπαϊκές εταιρίες την πρωτιά κατέχει η Binter Canarias με το εντυπωσιακό ποσοστό του 99,41% των πτήσεων της και ακολουθούν η Malmo Aviation (95,56%) και η KLM Cityhopper (93,6%). Για την Βόρεια Αμερική τα ποσοστά αναδεικνύουν νικήτρια την Hawaiian Airlines με 92,2% και ακολουθούν η Alaska Airlines (86,8%), η Air Canada (81,28%) και η Delta Airlines (76,39%).
Φθάνοντας και πάλι στις κινεζικές αεροπορικές εταιρίες τα ποσοστά τους δεν θα μπορούσαν παρά να εξαρτούνται άμεσα από τα άσχημα ποσοστά των αεροδρομίων της χώρας. Έτσι ένα ποσοστό των πτήσεων που φθάνει 75,85% καταφέρνει να φθάνει μέσα σε διάστημα 15 λεπτών από την προκαθορισμένη ώρα στον προορισμό του ενώ χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της China United Airlines που το ποσοστό των on-time πτήσεων της είναι μόλις 27% με τις Air China και China Southern να πετυχαίνουν εξίσου χαμηλά ποσοστά. Εν αντιθέσει, την πρωτιά στην Ασία κερδίζει η Air Busan με ποσοστό 96,77%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου